Usein kysytyt kysymykset

Tervetuloa CZ Parts:n UKK-osioon! Olemme koonneet tähän vastaukset asiakkaidemme useimmin esittämiin kysymyksiin. Tavoitteenamme on tehdä ostokokemuksestasi mahdollisimman sujuva ja informatiivinen. Jos et löydä etsimääsi vastausta, ota rohkeasti yhteyttä ystävälliseen asiakaspalvelutiimiimme.

Mitä tuotteita tarjoatte?

Olemme erikoistuneet korkealaatuisiin optisiin laitteisiin ja optisiin lisävarusteisiin erilaisiin ulkoilma-aktiviteetteihin. Tuotevalikoimaamme kuuluu kivääri- ja kiikaritähtäimiä, kaukoputkia, etäisyysmittareita, punaisia pisteitä, tähtäimet ja paljon muuta. Olitpa ammattilaisampuja, innokas retkeilijä tai luonnonystävä, meillä on oikeat optiset välineet parantamaan näköäsi ja suorituskykyäsi.

Onko tuotteillanne takuu?

Kyllä, kaikki CZ Parts-sivustolla myytävät tuotteet ovat valmistajan takuun alaisia. Takuun yksityiskohdat voivat vaihdella tuotemerkin ja tuotteen mukaan. Katso tarkemmat takuutiedot tuotesivulta tai ota meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Mikä on palautuskäytäntönne?

Haluamme, että olet täysin tyytyväinen ostokseesi. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, tarjoamme selkeän palautuskäytännön. Voit palauttaa käyttämättömän tuotteen 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta ja saada täyden hyvityksen tai vaihtaa tuotteen. Lisätietoja ja ohjeita palautuksen aloittamisesta löydät palautuskäytäntösivultamme.

Kuinka kauan kestää, ennen kuin saan tilaukseni?

Pyrimme käsittelemään ja lähettämään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Yleensä tilaukset käsitellään yhden arkipäivän kuluessa, ja toimitusajat vaihtelevat sijaintisi ja valitsemasi toimitustavan mukaan. Saat vahvistussähköpostin, jossa on seurantatiedot, kun tilauksesi on lähetetty.

Tarjoatteko kansainvälisiä toimituksia?

Kyllä, tarjoamme kansainvälisiä toimituksia moniin maihin. Toimituskulut ja toimitusajat vaihtelevat määränpään mukaan. Lisätietoja kansainvälisistä toimitusvaihtoehdoista ja -kuluista löydät toimitusehtosivultamme.

Voinko seurata tilaustani?

Totta kai. Kun tilauksesi on lähetetty, saat vahvistussähköpostin, jossa on seurantanumero. Voit käyttää tätä seurantanumeroa tilauksesi tilan seuraamiseen verkkosivustollamme tai kuljetusyhtiön verkkosivustolla.

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Asiakaspalvelutiimimme on valmiina auttamaan! Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@cz-parts.eu. Asiakaspalvelumme pyrkii vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin kuluessa.

Tarjoatteko alennuksia tai tarjouksia?

Kyllä, tarjoamme säännöllisesti alennuksia ja tarjouksia erilaisille tuotteille. Muista tilata uutiskirjeemme ja seurata meitä sosiaalisessa mediassa, jotta pysyt ajan tasalla uusimmista tarjouksista ja erikoistarjouksista.

Kuinka voin pysyä ajan tasalla uusista tuotteista ja tarjouksista?

Paras tapa pysyä ajan tasalla uusista tuotteista, erikoistarjouksista ja alan uutisista on tilata uutiskirjeemme. Voit rekisteröityä verkkosivustollamme saadaksesi säännöllisiä päivityksiä suoraan sähköpostiisi. Seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa saadaksesi viimeisimmät uutiset ja eksklusiiviset tarjoukset.

Kiitos, että valitsit CZ Parts. Olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle parhaat varusteet CZ:llesi ja erinomaista asiakaspalvelua. Jos sinulla on muita kysymyksiä, ota meihin rohkeasti yhteyttä.